Co děláme

Komplexní řešení od individuálního návrhu fotovoltaické elektrány po stavbu včetně optimalizace výroby. Zajistíme pro vás servis i případné rozšíření elektrárny o další panely v budoucnosti.

"

Servis fotovoltaických elektráren a vzdálený monitoring

Servis Fotovoltaickych Elektraren Monitoring - Záruční A Pozáruční Servis, Vzdálený Monitoring - Joyce Energie

Součástí pořízení fotovoltaiky pro váš dům nebo firmu je i námi smluvně garantovaný servis. Po cca 1-2 měsících od spuštění provádíme jednorázovou kontrolu, kdy se na vaši fotovoltaiku vzdáleně podíváme a zkontrolujeme, zda vše v pořádku funguje. V případně zjištění problému vzniklý problém sami řešíme, případně vás kontaktujeme pro domluvu dalšího postupu.

Při předání díla vám zároveň předáváme potřebnou instruktáž a přístupy k tomu, abyste zvládli sami jednoduše a efektivně na systém dohlížet. Pokud je tedy v dalším období něco v nepořádku, chybu nám hlásíte sami. Pokud to situace umožňuje, řešíme většinu věcí vzdáleně a rychle. Je tedy na vás, abyste se ozvali, pokud je něco v nepořádku.

Záruční servis

  1. Běžný problém s fotovoltaikou – vzdálený servis
    Většina FVE (přesněji střídačů) je připojených na internet. Vzniklý problém je tedy možné řešit na dálku přes email nebo telefon, kde vás navedeme, co vyzkoušet (v rámci uživatelských znalostí).
  1. Složitější situace – osobní servis
    Vyjíždíme na místo instalace. V případně velkých závad (např. FVE přestane vyrábět), které se dějí ve výjimečných případech, jezdíme v co nejkratším možném termínu.
    Pokud to servis vyžaduje a je třeba vyměnit celou komponentu, měníme v oddůvodněných případech neopravitelný kus za kus nový.

Záruční lhůty u fotovoltaické elektrárny

  • 25 let záruka na výkon FVE panelů
  • 15 let na mechanické části FVE panelů
  • 5 let na střídač
  • 10 let na baterie
  • 2 roky na práci
  • 2 roky na ostatní komponenty (elektroinstalace atd.)

Pozáruční servis

Pozáruční servis probíhá podobně, jako záruční s tím, že část nebo celá práce je již účtovaná.

  1. Servis je po záruce, ale problém vyřešíme vzdáleně

Zpravidla nic neúčtujeme. Pouze pokud je nutný výjezd. Zároveň vás předem informujeme o ceně.

  1. Dílo je po záruce, ale vadná komponenta v záruce

Zákazník platí pouze cestu a práci technika. Neplatí opravu/výměnu dané komponenty v záruce.

  1. Dílo je po záruce a vadná komponenta taktéž po záruce

Pozáruční servis je v tomto případě placený. Zákazník platí celou částku za cestu, práci technika, komponenty i diagnostiku závady u dodavatele, apod.).

Vzdálený monitoring fotovoltaiky

Vzdálený monitoring obsahuje informace o aktuální výrobě u síťových střídačů, u hybridních střídačů navíc o spotřebě objektu a o stavu baterií. Dále zahrnuje statistiky za vybrané období (den, měsíc, rok).

Monitoring Fotovoltaicke Elektrarny 1 - Záruční A Pozáruční Servis, Vzdálený Monitoring - Joyce Energie
Monitoring Fotovoltaicke Elektrarny 2 - Záruční A Pozáruční Servis, Vzdálený Monitoring - Joyce Energie

Jaká je cena vzdáleného monitoringu?

Námi dodávané střídače obsahují vzdálený monitoring vždy. Je zdarma, podmínkou je pouze připojení střídače k internetu. Přístup k němu je buď přes váš počítač, případně aplikaci v telefonu. Dodává jej vždy výrobce střídače a jeho správa je rovněž v režii výrobce.

Sledujte nás také na Facebooku a LinkedIn.